Muksujudo

Aloitusaika 28.8.2023. Ilmoittautuminen täältä.

• Alle kouluikäisten lasten judoryhmä Judoseura Sakurassa: Muksujudo 5-7 vuotiaat

• Harjoitukset lohko 2

• Muksujudo: ma 17:00-18:00

• Harjoitussuunnitelmat löytyvät tämän sivun alalaidasta.

Ohjaajat:

Juha Antikainen (Vastuuohjaaja)

Juulia Nykänen

Atte Kivipato

Muksujudo on Suomen judoliiton kehittämä liikuntamuoto alle kouluikäisille lapsille. Muksujudo-ohjaajat ovat koulutuksen käyneitä, liikunnasta kiinnostuneita ohjaajia. Muksujudon lähtökohtana on lapsen monipuolisen kehityksen tukeminen. Tavoitteena ei ole kehittää pelkästään liikunnallisia taitoja, vaan myös lapsen kognitiivisia ja sosiaalisia taitoja.

Muksujudossa opetellaan myös judollisia taitoja, kuten toisen hallitseminen matossa, kaatumista ja muutamia heittoja. Judon avulla lapsi oppii kunnioittamaan muita ja toimimaan niin parin kanssa kuin ryhmän jäsenenä. Jokainen judoka toimii myös yhteisesti sovittujen käyttäytymissääntöjen mukaan.

Muksujudo käynnistyy syyskuun alussa kerran vuodessa. Ryhmien koot on rajoitettu seuraavasti: Muksujudon ryhmään otetaan max 16 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä.

PDF-tiedostoMuksujudoksyksy2022.pdf (37 kB)
Harjoitussuunnitelma