Judoseura Sakuran ryhmät

Judoseura Sakurassa harjoittelee kaudella 2023-2024 seuraavat ryhmät:

Ryhmät joissa judon voi aloittaa (parajudossa ei uusia alkeisryhmiä). Ilmoittautumislomakkeet ryhmien alla muksujudoon sekä lasten peruskurssille. Muille kursseille ei tarvitse ennakkoilmoittautumista.

Jatkavien ryhmät:

Vastuuvetäjät: Kullakin ryhmällä on vastuuvetäjänsä ja hänen tehtävä on vastata ko. ryhmän harjoitussuunitelmasta, ryhmäjaoista, ryhmällensä ilmoitettavista asioista (esim. kilpailut, leirit, muut tapahtumat). Ryhmään kuuluvan tulee ensisijaisesti ottaa yhteyttä vastuuvetäjäänsä jos jotain kysyttävää ilmenee (esim. pukuhankinnat, jäsenmaksut, tai muut vastaavat)

Harjoitusajat

Jäsenmaksusta

Tietoa jäsenmaksusta ja sen maksamisesta kaudella 2023-2024 täältä.

Ryhmäjaoista

Lasten peruskurssi on tarkoitettu 7-13vuotiaille.  Muksujudoryhmiä kaudella 2022-2023 on yksi, johon otetaan mukaan 16 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.  Lasten jatkoryhmässä harjoittelevat pidempään judoa harrastaneet lapset ja nuoret.  Osa jatkoryhmäläisistä kilpailee, mutta ryhmissä voi harjoitella ja kehittyä loistavasti myös ilman kilpailullisia tavoitteita.  Kilpailemisesta ja/tai muuten vain kovaa treenaamisesta innostuneet nuoret voivat harjoitella lisäksi nuorten ryhmässä.

Yli 13 vuotiaat vasta-alkajat suorittavat peruskurssin. Peruskurssin suoritettua on mahdollisuus jatkaa harrastusta nuorten ryhmässä tai aikuisten ryhmissä.