Hinnasto

Judoseura Sakuran hinnasto kausi 2023-2024:

Harjoittelumaksut:

Kaikki judoryhmät :Syksy150€, kevät 150€.

Syksyn maksuun sisältyy Sakuran syksyn harjoittelumaksu sekä judoliiton jäsenyys+vakuutus. Kukin jäsen maksaa vakuutuksen Suomisportin kautta ja seura laskuttaa erotuksen (150-judoliitto) MyClubin kautta sähköpostiin lähetettävällä laskulla.

Erityisestä syystä on mahdollista saada koko lasku (150€) 'paperisena' sähköpostiin. Esim. jos laskun maksaa jokin muu taho. Tästä on sovittava aina talouspäällikön kanssa.

Katso ohjeet Ohjeet maksujen maksamiseen.

Fitjudo: Syksy 80€. Fitjudo jatkuu keväällä 2024 judon peruskurssina, missä harjoitusmaksu+vakuutus on 150€. Fitjudo laskutetaan Sakuran MyClubin kautta (lasku sähköpostiin).

Muiden seurojen jäsenet: Syksy 50€ (pelkästään harjoittelumaksu - laskutetaan myClubin kautta).

Judopassi & graduoinnit:

Judopassi maksaa 38 €.

Alle 15-vuotiaat käyttävät nuorten judopassia. Sinä vuonna kun nuori täyttää 15 vuotta, siirrytään judopassin käyttöön. Nuorten judopassin tärkeimmät tiedot siirretään judopassiin.

Graduointimaksu 5-1 kyu 28 €